reklama

Záblesk nielen nad Košicami

len mi rozum zastáva nad tým čo som túto noc videla...a určite nielen ja

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

niekedy okolo polnoci sa nad Košicami rozjasnilo ako keby bol deň trvalo to asi 5 sekúnd určite ste to videli viacerí

my so sestrou sme sa ako dosť zľakli, že vraj to videli ľudia po celom slovensku dokonca aj v Budapešti

ak mi niekto dá na tento jav čo som videla aspoň troška rozumné vysvetlenie budem rada

PS: keďže bývame v blízkosti USS môžem vyvrátiť fámy, že by sa stalo niečo tam, veď aj keby, tak by to nebolo vidno po celej SR či áno ? a iba takto na pár sekúnd ?

som zvedáva aké teórie nám vedci poskytnú, konečne sa zasa na svetlo dostanú ufológovia a podobní ľudia toho zmýšľania

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

no ale fakt som zvedavá čo to bolo...

za prípadné tipy o čo by mohlo ísť vopred ďakujem :D

Michaela Vagnerová

Michaela Vagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neriadená strela :D Anketa od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje kecyMy life na výškeMôj názor na...Malý umelec =DPoviedky....dá sa to tak nazvaFotečky všeličohoŠtúrovo pero 2006Len takBásničky

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu