reklama

Šok u zubárky, no nie zo zubárky

Pred chvíľu som sa vrátila od zubárky. Celý deň išiel nebezpečne dobre, vedela som, že sa to musí nejako pokaziť. Nie, nebolo to tým, že som sedela v zubárskom kresle, ktoré páchlo po kadejakých nezmysloch a bolo ešte vlhké od detských sĺz. Bolo to preto, že som bola objednaná na 13-tu hodinu. Všetko sa to totiž začalo tým, že som prišla presne na jednu, kedy začína ordinovať. Čakáreň už bola preplnená pacientmi, ktorí boli objednaní tiež na jednu. Všetci sme boli na jednu a to bola ta chyba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Som zvyknutá, že moja zubárka je žiadaná a preto ma hodinka čakania nevyviedla z miery. Stále tak čakám. Zvykla som si. No v tom, presne o 14-tej hodine vstúpil ON a jeho dvaja synovia. Ukázal sa tam už skôr, ale so slovami, že sme tu skoro, zobral decká a vrátil sa až teraz. Usadili sa na voľné miesta a čakali. Po 20-tich minútach sa ich otec, čiže ON, postavil ku dverám a zaklopal. Bol nervózny a bolo vidieť, že ešte chvíľa v čakárni a zblázni sa. Popri tom nadával, ako je to možné, že keď sú objednaný , že tak dlho čakajú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Doktorka otvorila dvere a keďže mala ešte dnu pacientku, zdvorilo mu povedala, nech chvíľku počká. ON, jej rýchlo a nezdvorilo odpovedal, že sa chce dať preobjednať, že on tu tak dlho čakať nebude. O necelé dve minúty sa ozvalo druhé klopanie. Ešte surovejšie, ako to minulé. To už vyšla aj pacientka aj doktorka. Doktorka ani nestihla povedať zdvorilú vetu: Čo si želáte alebo podobne a ten muž na ňu hneď vybehol, že či mu vie povedať ako sa volá, keď bol na druhú objednaný. Chápete? Na druhú ! Ja som bola na jednu ! A ona mu hovorí, že áno. Povedala meno a ON sa surovo natlačil dnu a vopchal tam aj chlapcov. Vtedy som myslela, že tam vletím a vlastnoručne ho odtiaľ vyhodím. Chápete to ? Plná čakáreň pacientov objednaných na jednu a ON spraví toto ???

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Do ordinácie som sa dostala po dvoch hodinách a 20 minútach čakania. Bola som rozčúlená, ale nebola to chyba doktorky. Ja viem, možno si poviete mala objednať menej pacientov, ale viete, keď objedná menej a jeden dvaja neprídu zasa má voľno.

Malo to aj svoje plus. Obe sme sa odreagovali tým, že sme naňho nadávali. Ako nie doslova, ale uznajte, otec čo pošle štvorročného syna do ordinácie (pretože hneď po tom ako sa tam všetci nasáčkovali ho tam nechal samého) a ešte ani nevie, či sa doma sťažuje na bolesť zubov alebo či bral tabletky, to je už trocha drsné. Môj názor na dotyčného pána je asi taký, že mať takého otca, čo sa o mňa nestará ( a to má synova nie dcéry !), by som teda nechcela. Neviem si predstaviť, že by som v štyroch rokoch bola sama v ordinácii a už vôbec nie to, že by môj vlastný otec nevedel ako sa doma cítim.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Možno si poviete, že čo tu toľko hysterčím, ale mňa to ako dosť šokovalo. Neviem, veď napíšte svoj vlastný názor aj vy.

Michaela Vagnerová

Michaela Vagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neriadená strela :D Anketa od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje kecyMy life na výškeMôj názor na...Malý umelec =DPoviedky....dá sa to tak nazvaFotečky všeličohoŠtúrovo pero 2006Len takBásničky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu