reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Vagnerová

Michaela Vagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neriadená strela :D Anketa od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje kecyMy life na výškeMôj názor na...Malý umelec =DPoviedky....dá sa to tak nazvaFotečky všeličohoŠtúrovo pero 2006Len takBásničky

reklama

Fotečky všeličoho

Botanická záhrada Košice - Vykukľovanie motýlov

Michaela Vagnerová

Botanická záhrada Košice - Vykukľovanie motýlov

Minulý rok som to premeškala, no tento rok som tam byť už musela. Okrem neznesiteľného tepla sa to vyplatilo určite. V menšom sklenníku sa mi naskytol úžasný zážitok. Motýle všetkých veľkostí a tvarov lietali okolo mňa a ja som na chvíľu aj zabudla, že som vlastne doma v Košiciach. Škoda, že ešte neboli všetky vykuklené a nie každý motýlik ochotne zapózoval, ale aspoň troška Vám ukážem ako to tam vyzeralo.

  • 27. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 844x
  • 2
Zimná záhradka :)

Michaela Vagnerová

Zimná záhradka :)

ešte z minulého roka .... tento december sa nie a nie ochladiť :( čo už :(

  • 10. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 409x
  • 0
Legal pri Optime (Košice)

Michaela Vagnerová

Legal pri Optime (Košice)

Grafity, (ne)pochopené umenie...

  • 22. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 608x
  • 2
Bonsaje

Michaela Vagnerová

Bonsaje

Dnes sme namiesto občianskej toho stihli dosť obehať :D Bonsaje sú to posledné čím sme zavŕšili zdrhnutú hodinu :D Tak zopár mobilo-fotiek, ale zlaté sú tie stromčeky strašne aj keďkvalita prepáčte nič moc.

  • 6. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 618x
  • 3
Aha, aha, aha ! Papierová Praha !

Michaela Vagnerová

Aha, aha, aha ! Papierová Praha !

Praha 2007- leto

  • 11. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 028x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu