reklama

Botanická záhrada Košice - Vykukľovanie motýlov

Minulý rok som to premeškala, no tento rok som tam byť už musela. Okrem neznesiteľného tepla sa to vyplatilo určite. V menšom sklenníku sa mi naskytol úžasný zážitok. Motýle všetkých veľkostí a tvarov lietali okolo mňa a ja som na chvíľu aj zabudla, že som vlastne doma v Košiciach. Škoda, že ešte neboli všetky vykuklené a nie každý motýlik ochotne zapózoval, ale aspoň troška Vám ukážem ako to tam vyzeralo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

ešte nevykuklené motýliky

Obrázok blogu

nevykuklené aj postupne sa už vykukľujúce :)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

úžasný motýliček ktorý si mi sám od seba sadol na ruku (asi ho lákala nálepka fotografa :) )

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

motýlik ktorý mi nechcel ukázať svoju krásu ale za to dovolil aby som sa ho dotkla :)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Michaela Vagnerová

Michaela Vagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neriadená strela :D Anketa od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje kecyMy life na výškeMôj názor na...Malý umelec =DPoviedky....dá sa to tak nazvaFotečky všeličohoŠtúrovo pero 2006Len takBásničky

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu