reklama

Budú nám Česi držať palce ?

rivalita medzi Slovenskom a Českom v hokeji je od rozdelenia republiky oni nás porazili no my sme postúpili o boj o medailu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
hokej
hokej (zdroj: sita)

zaujímalo by ma koľko Čechov si ráno zapne hokej a bude s napätím pozerať našu drámu

možno sa mýlim, ale tipujem, že veľmi málo

neviem ako iní, ale ak by sme na tom boli opačne ja osobne by som zápas pozerala, možno za to môže moja česko-slovenská rodinka

už teraz sa pripravujem na ranné vstávanie a keďže som mala včera nočnú bude to troška ťažšie, ale na takéto okamihy sa čaká pomaly ako na vzácnu kométu

preto už pripravujem popcorn, vlajku a teším sa na tohtoročné hokejové šialenstvo :)

snáď niesom sama :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ja myslím, že vyhráme 4:3 a čo vy ? :)

chlapci celé Slovensko vám drží palce :) a možno aj pár Čechov :)

Michaela Vagnerová

Michaela Vagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

neriadená strela :D Anketa od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje kecyMy life na výškeMôj názor na...Malý umelec =DPoviedky....dá sa to tak nazvaFotečky všeličohoŠtúrovo pero 2006Len takBásničky

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu